Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Besök nr 1

Av nartvainteblirtre - 1 november 2012 21:54

Den 20/9 hade vi fått tid för första besöket på gynmottagningen. Syster Bibbi mötte upp. Ingen lunch & tokstressad var jag... Hon svarade med att bjuda på kaffe & mackor. Vi fyllde tillsammans i en hälsodeklaration, en för mig och en för min sambo. Jag fick svara på frågor om ex. Menscykel, menssmärtor tidigare sjukdomar och graviditeter etc. Min sambo fick också frågor att besvara, vi fick båda ta blodprov och han fick ett provrör med sig hem som han skulle lämna spermaprov i.Vi fick tid för ny träff den 1/11.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nartvainteblirtre - 6 februari 2013 18:50

Det var längesen jag skrev nu (igen)   Dagarna flyger fram, det känns som igår vi var på utredningens första besök, och det har blivit ett par till sedan dess.Efter ett första besök med blodprov och frågeformulär, bokades ett nytt besök in för ul...

Av nartvainteblirtre - 17 augusti 2012 16:29

det är inte ofta jag är besviken. jag brukar bita ihop, men idag kom droppen.... jag var så arg så jag grät....   just nu skulle jag bara vilja vara hemma och tycka synd om mig själv... på heltid, och få betalt! gud vad mycket nyttigt jag skull...

Av nartvainteblirtre - 10 augusti 2012 14:04

Jag har alltid gillat barn... Hade gärna blivit storasyster fler än en gång, men mina föräldrar var så gamla när de fick min bror att det fick räcka med barn.. Har kommit till en punkt i livet då allt känns grått och trist... Det saknas liksom något....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards