Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

Första inlägget

Av nartvainteblirtre - 10 augusti 2012 14:04

Jag har alltid gillat barn... Hade gärna blivit storasyster fler än en gång, men mina föräldrar var så gamla när de fick min bror att det fick räcka med barn.. Har kommit till en punkt i livet då allt känns grått och trist... Det saknas liksom något.. Det saknas något som förgyller lite extra, det saknas ett barn!Mina gamla klasskompisar får sitt andra, de får sitt tredje.. Men jag är tydligen helt oduglig, för jag kan inte ens få fram ett barn... ETT enda!!!!!Jag och min sambo (fästman) har varit ett par sedan 2005. De senaste 4 åren har vi inte skyddat oss vid sex.. Vid ett par tillfällen har jag fått rikliga blödningar, men någon graviditet har aldrig kunnat påvisas.. Det senaste året har jag fört dagbok. Vi har försökt pricka bra dagar, både med hjälp av en app men även med hjälp av ägglossningsstickor... Stickorna har aldrig gett något utslag... Jag fick nog och ringde en barnmorska för några veckor sedan... Den 22 aug startar ett nytt kapitel i mitt liv.. Som 25-åring vill man inte erkänna att man är svag, men jag är så sjukt svag! Vad är för fel på mig? Jag har börjat att hata andra gravida kvinnor.. Inte så jag skulle gå på nån, men jag hatar dem lite i smyg bara... Håller fin fasad utåt men i mitt inre är det något som skriker, högt!!!! Fattiga människor får barn, missbrukare får barn, fula människor får barn, men jag kan inte....Vad gör vi för fel?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nartvainteblirtre - 6 februari 2013 18:50

Det var längesen jag skrev nu (igen)   Dagarna flyger fram, det känns som igår vi var på utredningens första besök, och det har blivit ett par till sedan dess.Efter ett första besök med blodprov och frågeformulär, bokades ett nytt besök in för ul...

Av nartvainteblirtre - 1 november 2012 21:54

Den 20/9 hade vi fått tid för första besöket på gynmottagningen. Syster Bibbi mötte upp. Ingen lunch & tokstressad var jag... Hon svarade med att bjuda på kaffe & mackor. Vi fyllde tillsammans i en hälsodeklaration, en för mig och en för min sambo. J...

Av nartvainteblirtre - 17 augusti 2012 16:29

det är inte ofta jag är besviken. jag brukar bita ihop, men idag kom droppen.... jag var så arg så jag grät....   just nu skulle jag bara vilja vara hemma och tycka synd om mig själv... på heltid, och få betalt! gud vad mycket nyttigt jag skull...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards